تحقیقات من

تحقیق های دانش آموزی

تحقیقات من

تحقیق های دانش آموزی

من به تازگی کافی نتی زدم ، تحقیقاتی رو که برام میارن رو این جا به ثبت می رسونم که هم خودم بهش در هر مکانی دسترسی داشته باشم و هم شما دوستان ازش استفاده ببرید .
اگر نکته و نظری دارید ، خوشحال می شم باهام درمیون بزارید . من همیشه پاسخگو خواهم بود :)

طبقه بندی موضوعی

قسمت های مختلف گیاه

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۵ ب.ظ

آیا می دانید در قسمت های مختلف گیاهان چه مواد غذایی وجود دارد؟

بله ، دانه های روغنی (مانند آفتابگردان) ، دانه های نشاسته دار (مانند گندم و ذرت) و دانه های پروتئین دار (مانند سویا که پروتئین گیاهی است).

 

میوه ی روغن دار

میوه نشاسته دار

ساقه ی نشاسته دار

دانه ی روغن دار

دانه ی نشاسته دار

 

 

نارگیل

موز

سیب زمینی

تخمه آفتابگردان

گندم

مثال 1

 

زیتون

خربزه

---

سویا

ذرت

مثال 2

 

 

گیاهان چگونه به کم کردن آلودگی هوا کمک می کنند؟

کربن دی اکسید حاصل از تنفس جانوران و سوختن نفت و گاز است که باعث آلوده شدن هوا می شود . گیاهان برای فتوسنتز به کربن دی اکسید نیاز دارند . با این کار باعث کم شدن این گاز در هوا می شوند .

  • harma

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی